KaraTe:))

Standard

Intr-un test facut de curand mi-a iesit ca rezultat ca Jobul meu ideal ar fi Boxer de categorie grea.. :)) Nimic extraordinar pentru cele 49 de kg si cei 160 de cm pe care ii detin:D Ca sa nu mai zic ca forta din mainile mele betisoare este nula.. Oricum imi mai pun din cand in cand muschii la congelator ca sa fie tari:)

Oricum am avut tentative la viata mea pentru sporturi nervoase:)). M-am hotarat eu intr-un final sa urmez un curs de karate… Toata bune si frumoase. Eram prin clasa a 6-a cred. In sala de sport a scolii se faceau astfel de activitati. Buun! M-am dus la prima sedinta (si ultima:))). Am facut noi ceva exercitii de incalzire desculti/:) (asta m-a cam enervat ca era atat de rece pe jos iar eu aveam probleme cu gatul daca ma lua frigul de la picioare:D mai ciudata stiu).

Am ajuns la exercitiul care mi-a pus capac.. Trebuia sa facem „mersul cu roaba”. Nu ar fi fost o foarte mare problema daca coechipiera mea nu ar fi fost de 3 ori cat mine:(. Nici nu puteam sa-i ridic un picior sa o duc.. a mers saracutza singura. Nu era vina ei si nici a mea, care pe-atunci eram si mai „subtirica”. Asa ne-a inzestrat natura.. Buna treaba.. dar vine si returul. Trebuia sa ma duc ea pe mine de picioare, iar eu sa merg in maini. Credeti ca am apukt sa ating podeaua cu mainile? Eii bine: NU! Zburam efectiv, imi ramaneau mainile in urma.. o adevarata arta..

Mi-am dat seama in cele din urma ca nu sunt facuta pentru asa ceva.. O finuta ca mine trebuie sa se redreseze si asa am si facut.. Mi-am continuat pasiunea pentru ceva mai sensibil si calm: desen – vreo 2 ani.. Dar despre desen va povestesc alta data..

Oricum nu se stie ce spirit de boxer zace in mine si cum s-ar putea el declansa asa cateodata..:D Cu toate acestea are nasu’ o vorba care se poate aplica si in cazul meu „De cand s-a inventat fuga sunt cea mai buna la bataie!”…

2 responses »

  1. Bun! Se retine ideea :))
    O sa ma feresc, totusi. Preventiv :))

    P.S. Jr face un curs de arte martiale. Poa’ sa te invete (dupa ce intelege si el cu ce se mananca); cel putin sunteti de categorii apropiate ! :))))

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

