1 aprilie – ziua pacalicilor:))

Standard

O zi maxim de vesela multumita persoanelor dragi, puse pe shotii, care au simtul umorului. E al doilea an in care petrec 1 aprilie intr-un colectiv pus pe farse si amuzamente… Sunt mandra pentru treaba asta si pentru buna dispozitie de care dau dovada cetatenii respectivi. Maine ne vom scalda ochii in oua.. Fiecare in oul unui coleg/colega. Vom realiza un experiment tare simpaticutz prin care ne vom desena unii la ceilalti mutritele pe oua. O sa iasa o mare varza cel mai probabil:)) dar nu-i nimic. Trebuie incercat:D.

Dimineata am inceput-o in carantina evident. Cu hartie pe usa, frumos stampilata, centrata prin care anuntam treaba asta.. Evident, mesajul de intampinare, dupa ce se deschidea usa era:  „Astazi nu se munceste”.. dupa care mici prostioare pe la birourile colegilor&sefului:))……

Avem talente nu gluma cand vine vorba de tampenii.. mai greu e cu seriozitatea…:D Dar cine ne iubeste ne accepta asa cum suntem..Cik!

Sunt maxim de fericita! Se apropie week-endul, Invierea, papic buuun, plec aksa.. Imi revad „famelia si pretenii”… E dragutz tare:X

Un mini concediu tare asteptat si dorit!

Piscotelul meu (Anchy) e acasa, mananca stafidele:)). E o traditie, mama deja s-a invatat sa cumpere dublul cantitatii de stafide de care are nevoie, pentru ca exista cineva care le gaseste si le infuleca oricum. E harnicutza si ma asteapta, sper, cu bunatati, care evident vor fi gustate de careva pana sa ajung eu la ele. Sper ca numai gustate:)). Asta asa ca sa garanteze sa pot manca si eu… Da da.. o  ajuta pe mamitz sau o incurca:)) depinde.. nu garantez nimic…

1 aprilie – ziua in care s-au cunoscut ai mei:)) „Maxim de romantic” ar rade mama. „N-ai treaba?” ar rade tata. Important e ca rad:)) Oricum cireasa ar fi tot Anca „O famelie de pacalici:)).” Bine ca noi doua nu ne-am nascut pe 1 aprilie.. mai ales eu.. presimt ca ar fi facut cineva garantat foarte multa bascalie pe seama asta. Nu-i bai:))

Gata vorbareala! Am treaba..

2 responses »

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

