Amintiri de la mare – micutza fiind…

Standard

Am crescut cu totii, am lasat in urma niste pustiulici, niste vieti care acum ne par atat de departe, desi nu au trecut decat cativa ani. Ajungi sa priveste prin pozele copilariei, sa vezi cate o mutrita mega stirba, dar simpatica..

Am momente intiparite bine in minte, am imagini, franturi de scenete.. Desi aveam 2 ani, imi amintesc foarte clar o imagine cu mine si mama. Se lupta sa ma spele pe maini in mare.. Aveam o placere deosebita pentru clatitele si papanasii de pe plaja.. Si cum ii auzeam pe vanzatorii ambulanti ca strigau, cum si eu la ai mei. Nu ca as fi mancat mai mult de o gura.. pur si simplu imi placeau enorm sa le musc si apoi sa le tavalesc prin nisip.. Trebuie sa fi fost tare fantastice cu nisip… Ce dulceata, ce zahar pudra.. Dupa care incepea distractia, nisipul nu se mai ducea de pe mainile mele lipisioase de la ulei.. si ma cam deranja.. Si cum sa nu te speli pe maini cand in fata ochilor e  atata apa… Eii, nu te speli. Mergi cu fundul inapoi, ca racul:D, te topai, numai numai sa nu ajunga mama cu tine la malul marii.. Grea miscare… Acum as sta numai in apa… acum e greu sa ma mai scoti din apa, ca daca e calduta acolo e locul meu magic de vegetat. Nu stiu sa inot dar ma pricep la stat degeaba.. Tot farmecul sta in  balaceala..

Cand am mai crescut, cand a aparut si Anca in lumea magica, am mers iar la mare. Intr-o formatie noua. Am mers sa mancam la un restaurant „piratesc”. Toate bune si frumoase daca nu s-ar fi apukt un omuletz din grupul nostru sa spuna ca acolo se mananca pirati fierti. Liniste. Nimeni nu a schitat nimic… Am ajuns la locul cu pricina.. (unde acum 2 ani am platit 5 lei inutili pentru o poza cu piratii vii din usa..off). Ne-am asezat frumos la masa..meniurile, alea alea.. Vine chelnerita sa ia comanda.. Daca poate:D.. Intreaba ce doriti, discutii, povesti.. Anca o fixa bine.. si cand o prinde ca se uita la ea.. izbucneste in plans si striga „Eu nu vreau pirati fierti”:))). Doamne cat fu’ de scumpica… si astfel nu am mai mancat acolo:D….

In alta zi am plecat in larg 4 pusti cu un parinte (nu tata). Doamnele celor 2 familii care eram la mare se duceau la namol. Noi nuuu! Noi cu barbatii la Eforie… Toata bune si frumoase. O salupa/barca anunta de zor ca pleaca in larg. Tata ramane pe plaja, noi (4 magnifici) cu parintele celalalt ne-am imbarcat. Cetatenii de la bord, barbosi fiorosi nu ne atrageau prea tare pe noi copii care cascam gura cum sarea apa pe langa barca… Si mergeam mergeam pana nu s mai vazu pamant.. si ce daca…:)) Mai mergem mergem.. si vedem pamant.. Deja am zis ca am ajuns pe partea cealalta de mare.. Ne-au rapit? Ooo daa.. Din barca nimeni nu a remarcat cand a intors cetateanul mijlocul de transport.. Asadar eram cam speriati ceata de pusti, inclusiv individul mare… Asta pana ne lumineaza Anca: „Cheliuta ala de gesticuleaza de zor acolo nu e tata?”:)) Ooo daa.. ne facea si el din mana, ca omul care’si astepta odorurile…

Dimineata ma trezeam si mergeam la alergat la rasaritul soarelui pe plaja.. acum nu misc un deget la ora aia.. Si-acum imi amintesc cum ne tinea tata pe umerii lui (in picioare stateam) si zburam in apa pana la genunchi.. faceam adevarate sporturi.. :)) Adunam scoici si melcusori… adevarata colectie, ce a decedat eroic intr-o punga:)) Cum se chinuia mama sa ne imbrace cu rochitele mini, colorate si cu volanase.. cu sandalutele roz, rosii… o treceau toate apele, dar nu se lasa…

Am fost cam teroriste si eu si Anca.. dar probabil de asta ne iubesc atat ai nostri.. de asta au si albit..

3 responses »

  1. Frumos🙂

    Amintiri valoroase care vor deveni si mai valoroase in urmatorii cativa ani, cand voi la randul vostru veti albi din dragoste pentru niste mici „teoristi”😡😡

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

