Papitz…:”>

Standard

Maine e ziua lu’ Papitz…:”>:X

Sunt mandra maxim de tatal meu… Acum ca se apropie ziua lui, mi-as dori sa pot fi langa el sa-i spun la multi ani, desi nu m-ar baga in seama.. desi ar rade de mine si m-ar intreba daca nu am treaba… sa il caut prin casa:)) Il vom sarbatori de Pasti, cand ne vom aduna acasa cu totii:”>…

Tata… omul care nu arata aproape niciodata ca e impresionat, atins de sentimente, omul care pentru mine si sorela mea trebuia sa para de neatins, de fier… nu isi mai poate juca rolul ca pe vremuri, acum ca amandoua am crescut, ca ne duce lipsa la amandoua, ca ii lipsim de la masa, ca ii lipsim cand are chef sa fac „mistocareli” pe seama noastra sau a lu’ mamitzu’…

Un om normal, simplu, dar la care cuvantul e cuvant si care nu suporta sa-l minti… Un om care bombane, comenteaza, ne cearta… Un om cu gura maxim de bogata dar cu un suflet mare…

Imi amintesc si acum cum m-a certat pentru inconstienta mea. Era duminica ora 2.00 noaptea (spre luni), iar eu ma intorceam de la nu stiu ce concert, in conditiile in care a doua zi de dimineata aveam examenul oral la romana (BAC). Era foarte suparat, dezamagit si stresat… Am dat examenul si am venit acasa sa-l anunt nota.. I’am zis ca am luat 10 si el cu moaca prin frigider tot cotrobaia ca sa nu-l vad ca mustacea de fericire si ca se bucura… Trebuia sa para inca suparat pe mine.. Dar l’am prins…

Aseara ma intreaba daca i-am cumparat cartile pe care m-a rugat sa i le iau de la editura si pentru care mi-a dat banii de multa vreme… Am respirat olecutza, dupa care il aud chicotind „Mi-ai cheltuit banii, asa-i?” si eu toata.. „Eii:))) o sa le cumpar..” „La pensie.. din primii tai bani de pensie”…Si radeam amandoi  la cate un capat de telefon… Stia ca asa o sa se intample.. dar asta nu-l va face niciodata sa ne iubeasca mai putin pe vreuna dintre noi… Mai ales de cand am crescut si am plecat de’acasa, una in Iasi alta la Bucales, il simt mai moale, mai bland, mai dragastos… As vrea sa ma pot bucura mai mult de tata, de mama si de Anchy.. dar asta e viata…

Il iubesc si ii doresc muuuulti ani fericiti si sanatatea pentru a se bucura intr-adevar de „fetele lu’ tata”, de tot ce a realizat… Si imi doresc ca pentru tot restul vietii sa pot sa-i aduc zambetul razacios pe chip… pentru ca toata viata a robotit si muncit pentru noi doua… pentru familie.. sa ne fie noua bine… Ne-a alintat, ne-a oferit tot ce i-a stat in putinta.. si inca mentine traditiile acestea… Inca pune pachete cu mancarica facuta de mama, cu bunatati si pentru Iasi si pentru Bucuresti… Inca ii spune mamei sa ne puna si ceva banuti.. Inca ne suna in fiecare zi sa vada ce facem…inca ne poarta de grija, inca gandeste pentru noi… Inca si inca si inca…

Guraliv simpatic, La Multi Ani!

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

