Strasnic ma magnetizez…:X

Standard

Am fost la teatru D’ale carnavalului… prea frumos… Magie!!! Din distribuţia pe care am vazut-o au facut parte actorii Magda Catone, Andrei Duban, Ovidiu Cuncea…:X:X:X

Bibiculeeeee!!!!

Replici:

CRĂCĂNEL (plângând): Am plâns, cum plâng şi acuma, căci eu ţiu mult la amor; am plâns şi am iertat-o… pe urmă am prins-o iar, şi iar am plâns şi iar am iertat-o; nu de multe ori, dar cam des… aşa cam de vreo cinci, şase ori… Ce-mi ziceam eu ? Vorba d-tale: femeie! ochi alunecoşi…

CRĂCĂNEL: Miţa? Miţa?… (hotărât) Nu!… o mai iert acum, dar daca s-o mai întâmpla încă o dată… hotărât mă însor!

CATINDATUL: Ce să-ţi fac? Nu ţi-am spus că nu mă pot stăpâni? când mă magnetizez, eu tachinez straşnic… Şi nenea Iancu tachinează când are magnet, toţi ai noştri tachinează… da’ nu ca mine.

CATINDATUL: Unul de la noi de la percepţie m-a învăţat! „Vrei să-ţi treacă? mănâncă, bea, fă petreceri şi magnetizează-te, dar magnetizează-te straşnic cu jamaică…” şi… mă magnetizez.

CATINDATUL:  Pfu! cald mi-e… lucrează magnetismul… I-am dat de leac!… Vezi ce e când nu ştie cineva?… Era aproape de mintea omului; durerea devine din măsea, măseaua devine din răceală, răceala devine din frig; — din cald devine că nu mai e frig; daca nu mai e frig, va să zică că răceala se duce şi vine căldura; a venit căldura, a trecut durerea… (Chelnerul vine) Par egzamplu… (pune mâna pe falcă) lucrează magnetismul… arde… foc… Pfu! cald mi-e!

CATINDATUL: Ba şase… Cinci cu ăsta care l-am băut, şi cu unul, care o să mi-l aduci acuma, şase. (plăteşte) Lucrează straşnic magnetismul… Şi am să tachinez astă-seară!… da, am să tachinez!… pe toate am să le tachinez! (merge cam şovăind la o oglindă în stânga să-şi dreagă miza) Straşnic de cald!

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

