Acasa… si nimic mai mult…

Standard

Imi ador orasul natal.. si ma voi intoarce mereu cu drag ACASA… acolo unde am copilarit, acolo unde-mi sunt parintii, unde am facut primii pasi, unde am asimilat primele invataturi pe care le duc acum mai departe… Am bucuria de a ma fi nascut intr-un oras superb, nu doar prin faptul ca e orasul meu natal, ci pentru ca pur si simplu asa e el…

De fiecare data cand ma intorc acasa, fie chiar si in vizita, descopar un oras si mai frumos, curat, organizat… Aflu ca in Piatra Neamt se aduce cate ceva nou, modern, care ajuta la dezvoltarea orasului si la schitarea macar a zambetelor pe chipurile nemtenilor, atinsi si ei de criza de altfel..

Ultima noutate pentru mine e ca la Piatra Neamt a fost deschis un Cinema 7D. Super tare! Felicitari!!!

„Nemţenii cu mic cu mare pot trăi cele mai tari senzaţii în primul Cinema 7D din Moldova, ce a fost deschis, ieri, la Piatra Neamţ, în incinta staţiei de plecare a telegondolei. De altfel, acest gen de cinema mai există în doar trei mari oraşe din ţară: Braşov, Constanţa şi Bucureşti.(Realitatea Media)”

Multi prieteni non-nemteni il lauda pentru frumusetea lui prezenta si improspatata cu fiecare ocazie.. Asa imi creste sufletul cand aud vorbindu-se de Piatra Neamt…

Cu toata ca acum sunt practic la un inceput de drum, de familie si de un nou acasa.. esenta cuvantului acasa e de fapt strans legata de expresia „la mama acasa”…

Oriunde as pleca, oriunde as locui, oriunde-mi va fi intreaga familie pe care am inceput sa o intemeiez… la Piatra-Neamt va ramane pentru totdeauna primul loc, prima definitie a termenului „acasa”.  Locul sigur in care as putea sa ma ascund ori de cate ori as vrea, locul unde mama ma va astepta cu bunatati si cu zambetul pana la urechi de fiecare data, locul din care voi pleca mereu lacrimand…

Fantana muzicala la Piatra Neamt:


Alte filmulete din peisajul meu natal:

Colaj Piatra Neamt:

Colaj Piatra Neamt:

Colaj Piatra Neamt:

Piatra Neamt imbracat de Sarbatorile de Iarna:

Colaj Piatra Neamt:

Fantana muzicala Piatra Neamt:

Multumiri celor care au realizat filmuletele. Jos palaria!

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

