Alfabet japono-chinezoid:-?

Standard

Cautam sa vad cum se scrie numele meu in japoneza/chineza si am dat peste mai multe site-uri unde aparea alfabetul japono-chinezoid (uneori aparea ca fiin alfabet chinezesc, alteri japonez) in forma aceasta… asa ca am analizat si se pare ca dupa alfabetul acesta ma numesc Katoteshikukuka. Doamne feri:))) Mai bine nu mai cautam…=)) Nu prea cred ca e ceva corect la el.. dar e just for fun:)))

A -ka;
B -tu;
C -mi;
D -te;
E -ku;
F -lu;
G -ji;
H -ri;
I -ki;
J -zu;

K -me;
L -ta;
M -rin;
N -to;
O -mo;
P -no;
Q -ke;
R -shi;
S -ari;
T -chi;

U -do;
V -ru;
W -mei;
X -na;
Y -fu;
Z -zi;

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

