Fenomenul Michael Jackson… trist dar adevarat

Standard

Orice pagina deschizi, orice ziar iti pica in mana, orice post de tv/radio face referiri la Michael Jackson…

Sweet moments:

Sad moments:

Am gasit atat de multe articole, care il regreta pe Rege… dar am ajuns sa citesc intr-unul dintre ele:

Vitiligo si lupus

Albirea pielii a fost provocata de vitiligo si de lupus – boala cu care Michael a fost diagnosticat in 1986, dupa cum a marturisit chiar el. Pentru cei care nu stiu: lupusul este o boala a pielii si a mucoaselor, potential fatala, in care sistemul imunitar produce anticorpi anormali in sange, care nu apara organismul, ci ataca celelalte celule si tesuturi. Cele mai afectate parti ale corpului sunt pielea (pe care apar noduli care ulcereaza si cicatrici intinse, deformante), inima, plamanii, vasele de sange, rinichii, ficatul si sistemul nervos. Cursul acestei boli e greu de prezis, avand perioada in care boala regreseaza si apoi revine in forta.

Avand in vedere ca nu prea exista tratament pentru asa ceva, dupa ce boala s-a retras, cantaretul a decis sa-si “rezolve” problema folosind mai mult machiaj. Pentru a se trata de vitiligo si de lupus, Michael a inceput sa foloseasca Solaquin, Retinol A si Benoquin, dar si injectii cu hidrocloroxina direct in scalp. Aceste tratamente i-au albit si mai mult pielea, iar combinatia cu machiajul care ii uniformiza culoarea tenului il facea sa para extrem de palid tot timpul.”

M-a intristat enorm … a fost un OM care nu a avut parte de fericire, de copilarie, de EL… A fost extrem de bolnav si singur pana in ultima clipa… Sincer ma bucur pentru el… A scapat de dureri insuportabile.. era mult prea slabit si singur pentru lumea care il condamna.. printre care mi-e rusine sa spun.. dar am fost si eu.

L-am condamnat pentru depigmentarea pielii, dar acum nu pot decat sa condamn nesimtirea cu care a tratat mereu presa adevarul. Faptul ca el a afirmat ca sufera de diverse boli, ca nu este vinovat (cel putin nu 100%) pentru ce i se petrece, pentru schimbarile lui.. iar presa nu a facut tamtam pe treaba aceasta decat dupa moartea lui este o mare RUSINE!

Acum toti ies mari si mandri si cu capetele plecate „Saracul, a murit!” Da a murit singur, trist si neinteles… Era un om care a vrut din tot sufletul sa-si traiasca copilaria … pana in ultima clipa.

Nu ii gasesc scuze, mai ales ca si eu l-am criticat ca multi altii (doar ca la mine a fost din cauza proastei informari) pe cand la marea majoritate a oamenilor din presa care ar trebui sa existe pentru a informa corect nu pentru a avea stiri senzationale… a fost vorba de un job si-atat. Atat!

A gresit si el, asta e clar.. nu este om care sa nu greseasca… dar avand in vedere copilaria pe care a dus-o si faima care l-a ajuns mai tarziu fara sa-si dea seama… nimeni nu ar fi putut face fata la asemenea talent, asemenea aplauze, lesinuri… E o adevarata arta, sa ai atata tarie sa rezisti unei asemenea nebunii. E mult prea mult pentru un om atat de nefericit inca de la inceputurile vietii sa poate face fata la titlul de REGE….

Cand se intampla lucruri rele se scot in evidenta in zeci de articole, reviste, ziare, emisiuni… Cand omul iese sa spuna cum este de fapt situatia… adevarul se stinge, il prinzi din zbor daca ai noroc…

Ma bucur ca macar ceremonia de inmormantare a fost pe masura succesului sau… ca macar in ultimul moment a fost apreciat pentru adevarata lui valoare, care de altfel l-a facut cunoscut si l-a ridicat la rangul de REGE!

A parasit scena, lumea, fanii.. pentru totdeauna!

Oriunde ai fi: Felicitari, MJ…

Acum, acolo unde esti… you are not alone:

Another day has gone
I’m still all alone
How could this be
You’re not here with me
You never said goodbye
Someone tell me why
Did you have to go
And leave my world so cold

Everyday I sit and ask myself
How did love slip away
Something whispers in my ear and says
That you are not alone
For I am here with you
Though you’re far away
I am here to stay

But you are not alone
For I am here with you
Though we’re far apart
You’re always in my heart
But you are not alone

‘Lone, ‘lone
Why, ‘lone

Just the other night
I thought I heard you cry
Asking me to come
And hold you in my arms
I can hear your prayers
Your burdens I will bear
But first I need your hand
Then forever can begin

Everyday I sit and ask myself
How did love slip away
Something whispers in my ear and says
That you are not alone
For I am here with you
Though you’re far away
I am here to stay

For you are not alone
For I am here with you
Though we’re far apart
You’re always in my heart
For you are not alone

Whisper three words and I’ll come runnin’
And girl you know that I’ll be there
I’ll be there

You are not alone
For I am here with you
Though you’re far away
I am here to stay
For you are not alone
For I am here with you
Though we’re far apart
You’re always in my heart

For you are not alone
For I am here with you
Though you’re far away
I am here to stay

For you are not alone
For I am here with you
Though we’re far apart
You’re always ïn my heart

For you are not alone…


One response »

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

