Iubeste-i pe parinti…:X:X:X

Standard

Cat mai suntem, cat mai sunt…mangaiati-i pe parinti!!!

Doamne, cata dreptate are omul asta.. desi am plecat de ceva ani de acasa (4) la facultate si de acum in viata mea… eu si mama lacrimam de fiecare data cand plec de-aksa… Nicaieri nu-i ca aksa.. iubeste-i pe parinti atat cat Dumnezeu iti da sansa..

Sa fii alaturi de parinti, sa ii iubesti si sa le multumesti pentru o viata in care de cele mai multe ori s-au lasat pe ei pentru a se gandi la binele tau… Sunt putine lucruri cu adevarat importante pe care le poti face in viata, dar dintre acestea sa nu uiti vreodata: sa-ti iubesti parintii, sa fii alaturi de ei,  sa te bucuri cu ei de viata, sa le aduci zambete pe chipurile peste care au trecut anii,  sa le multumesti si sa le arati ca-i apreciezi ca tot ce fac … fac pentru tine de fapt..

Cateodata uitam sa le multumim singurelor persoane care si-ar da si viata pentru noi…

„Ruga pentru parinti” – Adrian Paunescu:

Enigmatici si cuminţi
Terminîndu-şi rostul lor
Lîngă noi se sting şi mor
Dragii noştri, dragi părinţi.
Cheamă-i Doamne, înapoi
Că şi-aşa au dus-o prost
Şi fă-i tineri cum au fost
Fă-i mai tineri decît noi.

Pentru cei ce ne-au făcut
Dă un ordin, dă ceva
Sa-i mai poţi întîrzia
Să o ia de la-nceput.
Au plătit cu viaţa lor
Ale fiilor erori
Doamne, fă-i nemuritori
Pe părinţii care mor.

Ia priviţi-i cum se duc
Ia priviţi-i cum se sting
Lumînări în cuib de cuc
Parcă tac şi parcă ning.
Plini de boli şi suferinţi
Ne întoarcem în pămînt
Cît mai sîntem, cît mai sînt,
Mîngîiaţi-i pe părinţi.

E pămîntul tot mai greu
Despărţirea-i tot mai grea
Sărut mîna, tatăl meu!
Sărut mîna, mama mea!
Dar de ce priviţi aşa
Fata mea şi fiul meu
Eu sînt cel ce va urma
Dragii mei mă duc şi eu.

Sărut mîna, tatăl meu!
Sărut mîna, mama mea!
Rămas bun, băiatul meu!
Rămas bun, fetita mea!
Tatăl meu, băiatul meu,
Mama mea, fetïţa mea!

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

