„Eu te pivesc si mi-ajunge… Te am si te mai veau…”

Standard

Copii sunt atat de sinceri si inocenti.. si dulci si surprinzatori. Iti fac pielea de gaina cu minunatiile peltice scoase pe gurita lor mica. . Adevarate minunatii, adevarate izvoare de iubire, liniste si pace… prea sinceri pentru lumea aceasta. Atat de inocenti printre atatea rautati…

Avem de invatat atatea lucruri bune si frumoase de la ei, dar ne axam pe alta directie.. pe alte lucruri si sentimente existentiale (credem noi in fuga continua prin viata)… find prea ocupati, prea maturi, prea reci… Prea pacat!

Te am si te mai vleau…

Imi poti scrie aici comentarii, sfaturi, zambaceli, pupicioi...

